Intrebari Frecvente
CONTUL MEU
1. Pot comanda fara a fi nevoie de crearea unui cont pe site?
Da, puteti comanda de pe site-ul nostru fara a va crea un cont.
2. Cum pot reseta parola?
Daca v-ati uitat parola, o puteti reseta accesand sectiunea Contul Meu sau o puteti schimba din sectiunea Contul Meu - Schimba Parola.
3. Cum pot crea un cont?
Crearea unui cont va dura foarte putin iar, o data configurat, veti avea urmatoarele optiuni:
- Check-out mai rapid
- Accesarea listei de produse favorite
- Vizualizarea comenzilor efectuate
- Modificarea informatiilor personale
- Modificarea adresei de livrare
- Modificarea datelor de facturare
- Schimbarea parolei
- Posibilitatea de a sterge contul
Pentru crearea unui cont nou sau inregistrarea unui cont deja existent faceti click aici.
4. De ce nu ma pot conecta in contul meu?
Daca aveti probleme cu conectarea, va rugam sa verificati daca adresa si parola de e-mail introduse sunt aceleasi pe care le-ati folosit in momentul inregistrarii contului. De asemenea, verificati daca tastatura nu are activat Caps Lock.
COMENZI
1. Cum pot plati pe site-ul dvs.?
Puteti plati folosind oricare din optiunile:
- In numerar, la livrare - sistem ramburs - valabil numai pentru comenzile efectuate in Romania.
- Ordin de Plata (OP): plata prin ordin de plata este cunoscuta si ca plata prin transfer bancar. Plata se face prin transfer bancar catre firma noastra. Toate detaliile de plata se vor trimite automat pe email dupa inregistrarea comenzii si alegerea acestei metode de plta. Dupa finalizarea transferului bancar rugam clientul sa transmita dovada platii pe adresa noastra de email pentru a grabi procesul de confirmare plata. Livrarea produselor se va face numai dupa intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore in functie de procesarea platii intre bancile implicate.
- Online, prin card. Procesatorul nostru de plati este Netopia MobilPay
Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei, pret la care se adauga si costurile de livrare.
Indiferent de metoda de plata aleasa, va trebui sa bifati caseta pentru a accepta Termenii si conditiile noastre.
2. Acceptati PayPal?
Nu. Procesatorul nostru de plati online este Netopia MobilPay.
3. Produsele de pe site au TVA inclus?
Toate preturile produselor afisate pe site au TVA 19% inclus.
4. Care este moneda cu care pot plati?
Acceptam plata doar in lei (RON). Puteti efectua plata in oricare moneda, insa, suma finala se va conerti in lei (RON) la cursul bancii /procesatorului de plata online.
5. Voi primi confirmarea de inregistrare a comenzii?
Dupa ce ati inregistrat comanda dvs., veti primi un e-mail automat de confirmare a acesteia. Comanda dvs. va fi apoi procesata de echipa noastra.
6. Pot adauga produse noi, modifica sau anula comanda mea odata ce am confirmat-o?
Odata ce comanda este finalizata, nu mai puteti adauga produse noi, modifica sau anula o comanda. Pentru anularea unei comenzi va rugam sa ne mentionati in scris pe e-mail.
7. Cand voi fi taxat pentru o plata online, cu cardul?
Daca ati optat pentru plata cu cardul prin Netopia MobilPay, cardul va fi perceput o singura data dupa ce ati inregistrat comanda. Pentru mai multe informatii despre platile prin Netopia MobilPay vedeti www.mobilpay.ro.
8. Cum pot urmari comanda mea?
Pentru a urmari comanda va trebui sa va inregistrati in contul dvs. unde veti avea acces la numarul de AWB al coletului, numai dupa ce a fost emis un AWB pentru acesta.
9. Livrarile in Romania
Livrarile in Bucuresti si in afara Bucurestiului sunt realizate cu o firma de curierat rapid agreata de noi.
10. Livrarile in afara Romaniei
Livrarile in tari din UE si in afara UE sunt realizate cu firma de curierat DHL.
11. Cand va sosi comanda mea?
Timpul standard de livrare este de 1-14 zile lucratoare. Coletele sunt livrate de luni pana vineri, intre 10am - 6pm. Coletele nu se livreaza sambata, duminica sau de sarbatori legale.
12. Pot plasa comanda mea prin telefon?
Da, puteti inregistra comenzile si telefonic.
13. Ce ar trebui sa fac in cazul in care comanda mea nu este livrata?
In cazul in care comanda nu a fost livrata in termenii stabiliti, va rugam sa ne contactati.
14. Am primit un produs incorect in comanda mea
Daca ati primit un produs incorect in comanda, contactati-ne cu detalii ale erorii. Va rugam sa nu uitati sa includeti id-ul comenzii in mesajul dvs.
15. Un produs lipseste din comanda mea
In cazul in care un produs lipseste din comanda, contactati-ne cu detalii ale erorii. Va rugam sa nu uitati sa includeti id-ul comenzii in mesajul dvs.
PRODUSE SI INFORMATII GENERALE
1. Cum pot fi la curent cu toate noutatile voastre?
Va puteti abona la Newsletter-ul nostru pentru a primi cele mai recente stiri prin introducerea adresei de e-mail in caseta dedicata Newsletter-ului.
2. Cum ma pot abona / dezabona de la newsletter?
Puteti sa va dezabonati de la Newsletter-ul nostru prin click pe link-ul de dezabonare din partea de jos a email-ului primit de la noi. Daca, dupa dezabonare inca mai intampinati probleme si inca mai primiti mesaje de la noi, va rugam sa contactati departamentul Relatii cu clientii.
3. Ce sunt cookie-urile?
Cookie-urile sunt informatii sub forma unor fisiere text foarte mici, transmise catre browser de pe un site web si stocate pe hard disk-ul computerului. Cookie-urile pot asigura o interactiune mai rapida si mai usoara intre utilizatori si site-urile web. Spre exemplu, in momentul autentificarii unui utilizator pe un anumit site web, datele de autentificare sunt stocate intr-un cookie, iar ulterior utilizatorul poate accesa respectivul site fara sa fie nevoie sa se autentifice din nou.
Cookie-urile pot stoca informatii referitoare la produsele comandate de catre utilizator pe site. De asemenea, cookie-urile pot oferi site-urilor web posibilitatea de a monitoriza activitatile online ale utilizatorilor si de a stabili profiluri de utilizatori, care pot fi apoi folosite in scopuri de marketing.
Pentru a va proteja confidentialitatea, cookie-urile nu stocheaza informatii personale, cum ar fi numele, adresa sau detaliile de plata, dar ofera informatii criptate pentru a ne ajuta la imbunatatirea experientei dvs. pe site-ul nostru. Fiecare site poate accesa numai cookie-urile pe care le-a trimis catre hard disk-ul dvs., nu si cookie-uri trimise de catre alte site-uri.
Cookie-urile pot fi: cookie-uri strict necesare, cookie-uri de performanta, cookie-uri de functionalitate si cookie-uri de marketing.
Site-ul nostru foloseste cookie-uri care retin date, cum ar fi numele de utilizator, parola si produse in cosul de cumparaturi, pentru a urmari fiecare sesiune de cumparaturi si pentru a imbunatati constant experienta online a utilizatorului.
TEHNIC
1. Am probleme cu accesarea sau achizitionarea de produse de pe site-ul dvs.?
Ne pare rau daca intampinati probleme la achizitionarea de produse de pe site-ul nostru. In acest caz va rugam sa contactati departamentul de Relatii cu clientii si sa includeti in mesajul dvs. cat mai multe din urmatoarele detalii:
- Ce sistem de operare utilizati (Windows Vista, Windows 2007, Windows 2010 etc.)
- Ce browser de Internet folositi (Internet Explorer 11, Firefox, Safari, Chrome, Opera etc.)
- Ce adresa URL ati incercat sa accesati
- O descriere a erorii si cand a aparut aceasta
- Daca primiti un mesaj de eroare, va rugam sa-l includeti in mesajul dvs. catre noi.
2. De ce a esuat plata cu cardul?
Noi nu putem preciza motivul pentru care o plata cu cardul nu a fost finalizata, deoarece acest proces implica atat sistemul nostru cat si pe cel al bancii respective. In cazul care nu va reuseste plata cu cardul, in primul rand trebuie sa verificati daca ati introdus toate datele in mod corect, ca utilizati un card care nu a expirat, ca aveti un card activ pentru platile online, ca nu aveti limita atinsa pentru o plata online in ziua curenta. Daca tot nu fuctioneaza plata cu cardul, va rugam sa incercati o alta optiune de plata.
3. Este site-ul dvs. securizat?
Da, site-ul nostru beneficiaza de un certificat de securitate. Protejam toate informatiile personale furnizate de clienti pe un server securizat. Deoarece confidentialitatea dvs. este importanta pentru noi, vom impartasi numai informatiile pentru care ne dati acordul. Ne rezervam dreptul de a divulga informatii in anumite circumstante, in termenii si conditiile stabilite in politica de confidentialitate, pe care o gasiti in sectiunea de Termeni si Conditii.
VOUCHERE CADOU
1. Unde pot introduce codul promotional?
Codul promotional se introduce in Cosul de cumparaturi, inainte de finalizarea comenzii. Asigurati-va ca faceti acest lucru inainte de a plasa comanda. Codurile promotionale nu pot fi aplicate ulterior finalizarii unei comenzi.
2. Pot sa introduc mai mult de un cod promotional?
Nu, puteti utiliza un singur cod promotional pentru o comanda. In cazul in care introduceti mai mult de un cod promotional, doar ultimul cod introdus va fi aplicat.
3. De ce nu functioneaza codul promotional?
Este posibil ca un cod promotional sa nu functioneze din urmatoarele motive:
- Codul promotional poate fi expirat. Va rugam sa verificati data de valabilitate a acestuia.
- Este posibil sa fi introdus un cod promotional incorect. Va rugam sa verificati daca ati introdus codul corect.
De asemenea, va rugam sa verificati daca, odata introdus un cod promotional, a fost aplicata reducerea inainte de a finaliza comanda.
4. Cand va fi aplicat discountul la comanda mea?
Reducerea se va aplica atunci cand introduceti codul promotional in Cosul de cumparaturi. Va rugam sa verificati ca reducerea a fost aplicata inainte de finalizare comenzii.
5. Unde pot gasi codurile promotionale?
Ocazional, lansam campanii promotionale si oferte speciale pe site-ul nostru. Codurile promotionale vor fi transmise prin intermediul Newsletter-ului, postate pe site-ul nostru sau prin intermediul paginilor de socializare (Facebook, Instagram etc.).